Blogs


22:11
PAMATTAUTAI IR TIESĪBAS UZ PAŠAIZSARDZĪBU UN LABKLĀJĪBU
 
 
Ja tā parēķinām, kas saudzē un saglabā mūsu tautas latviskuma spēku, tad atskārstam, ka to nesaudzē, bet grauj un posta tikai valsts varas partejiskais personāžs, mūsu tautai naidīgie svešie ļaudis un visu vienmēr nosodošie, kuru visu kopskaits varētu būt tikai ap 10 procentiem. Tāpēc mūsu tauta turas savā kultūrā, savā kopībā sadzied Dziesmu svētkus, pastāv un pastāvēs nezūdoša tāpat kā līdz šim. Nav pamata izmisumam. Bet pie viena nosacījuma, proti, tikai tad, ja mūsu tautas veselīgais kopums neitralizēs šovinismu Latvijā, resp., ja sabiedrība pašattīrīsies kopdarbībai. Savukārt lai tas notiktu, mums ir jāprasa valsts varai pieņemt īpašus likumus, un varai ir reāli tie tautas uzraudzībā jāpilda.
 
Sākumam vajadzētu grozīt Krimināllikuma šo 78.pantu. Pagaidām tas ir šāds: "78.pants. Nacionālā, etniskā un rasu naida izraisīšana (1) Par darbību, kas apzināti vērsta uz nacionālā, etniskā vai rasu naida vai nesaticības izraisīšanu, — soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz trim gadiem vai ar īslaicīgu brīvības atņemšanu, vai ar piespiedu darbu, vai ar naudas sodu.
(2) Par tādu pašu darbību, ja tā saistīta ar vardarbību vai draudiem vai ja to izdarījusi personu grupa vai valsts amatpersona, vai uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) vai organizācijas atbildīgs darbinieks, vai ja tā izdarīta, izmantojot automatizētu datu apstrādes sistēmu, — soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz desmit gadiem un ar probācijas uzraudzību uz laiku līdz trim gadiem vai bez tās.”
Kā redzams, KL 78.panta esošā dispozīcija ir gaužām kusla, lai neteiktu juridiski muļķīga, jo grūti pierādāms, ka huligāniskā subjekta rīcība ir apzināti vērsta uz naida izraisīšanu ( vienmēr subjekts var teikt, ka izteicis tikai savu viedokli), tāpat naida fakta izraisīšanas kritēriji ir nenoteikti... Dispozīcijai vajadzētu būt plašākai, lai to varētu attiecināt īpaši uz Latvijas pamattautas interešu apdraudējumu, piemēram, uz mēģinājumu noteikt citu valsts valodu, uzspiest pilsonības piešķiršanas nulles variantu, uz pretdarbības organizēšanu pretēji pamattautas pastāvīgām vērtībām... Noziedzīga nodarījuma sastāva subjektīvās puses esamību nevarētu noliegt ar likuma nezināšanu, ar viltus motivāciju par viedokļa izteikšanas tiesībām, ar savu interešu apmierināšanas mēģinājumu pretēji sabiedrības interesēm un tamlīdzīgi. Būtībā šī esošā norma neļauj tiesai kvalificēt šovinistisku rīcību par noziedzīgu nodarījumu, kaut skaidri redzama subjekta apzināta un saprasta pretsabiedriskā rīcība kā mentāls huligānisms – necieņa pret pamattautu, pret sabiedrību. KL 78.pantam vajadzētu būt ar kaut vai šādu dispozīciju:

" (1) Par publisku rīcību (pasākumiem, publikācijām...) ar šovinistisku Latvijas pamattautas cilvēkiem nepieņemamu izpausmi un/vai saturu neatkarīgi no šādas rīcības ģenēzes un mērķiem, nerēķinoties ar pamattautas cilvēku likumīgām, taisnīgām un morāli ētiskām tiesībām un kultūras vērtībām, soda ar utt...”
(2) Par publisku šovinistisku rīcību ( pasākumiem, publikācijām...), kas reāli var aizskart nelatviešu likumīgās, morālās un kultūras vērtības, soda ar utt...”
 
Kamēr vien pastāvēs esošais apzināti nevarīgais 78.pants, nenovēršami un nesodāmi turpināsies tas, kas jau ir noticis un notiek. Lieki te būtu skaidrot, KAS.

Pašaizsardzības nepieciešamības pamatojums un argumenti

Latvijai naidīgie spēki tās iekšienē un ārienē savu mērķu realizācijai pielieto pakāpenības taktiku kompleksās sistēmas ietvaros ar galveno mērķi – Latviju atkal iekļaut Krievijas ietekmes zonā.
Ja latviešu tauta nepretosies, tā skaitīsies padevusies un jutīsies vēl vairāk pazemota . Kā tāda tā savukārt būs gatava piekāpties vēl un vēl un pamazām noies no skatuves. Mūsu nodevīgo valsts vadītāju un pakalpīgo ierēdņu dēļ jau esam bez tautas piekrišanas atdevuši Krievijai daļu Latvijas teritorijas pretēji spēkā esošajam Miera līgumam. Nākošā solī mēs esam atļāvuši Latvijā palikt daudziem tai naidīgiem Krievijas cilvēkiem, kas šeit bija ieradušies latviešu tautas neaicināti okupācijas laikā pretēji starptautiskajiem tiesību aktiem, kas okupētājvalstij aizliedz ievest savus pilsoņus okupētās teritorijās. Neskatoties uz šiem mūsu tautas piekāpšanās soļiem, Krievija nav mazinājusi savu naidīgo attieksmi pret Latviju. Vismaz ekonomiskās sadarbības jomā mēs ar saviem piekāpšanās soļiem bijām cerējuši uz daudz lielāku Krievijas atsaucību... Cerības nav attaisnojušās...
Pašreizējā situācijā pēc krievu uzspiestā referenduma par krievu valodas noteikšanu par valsts valodu mums ir ļoti aktuāli tālāk vairs nepazemoties, nepakļauties. Ir pierādījies, ka iztapība lielajam kaimiņam tikai iedrošina to, un viņa ļaudis prasīs no mums vēl un vēl. Un daudzi mūsu pašu "bāleliņi” pat ar augstiem tituliem jau steidzas parakstīt piedošanas un samierināšanās memorandu, ko tauta nosaukusi par padošanās memorandu. Vai nav jau gana pieciest un pazemoties, reāli apdraudot savas tautas nākotni? Gļēvā padošanās un samierināšanās, pamatojot šo padošanos ar it kā nepieciešamību sadzīvot ar jebkuru Latvijai naidīgu, nelojālu subjektu, pakļaujoties ārējiem spēkiem, jau ir novedusi Latvijas pamattautu apdraudētas nācijas statusā. Vēl kāds nākošais pazemības akts, un nācijai jau būs jāsamierinās ar savu pakāpenisku bojāeju, jo nebūs vairs tai varonības paraugu pastāvēt par savu tautu, tā nepretosies vairs nekam. Aiz muguras būs tikai kaunpilna un gļēva pakļaušanās svešo gribai. Labprātīga daļas došana svešajiem spēkiem cerībā uz svešo spēku labvēlību ir veltīga, mānīga un pazudinoša, ja svešie grib visu un vēl vairāk. Un viņi to grib. Ir pienācis kritiskais brīdis atliekt muguru un uzsākt pašaizsardzību.
Valsts vadībai ir jāpieņem un jārealizē likumi, kas nodrošina latviešu nācijas netraucētu attīstību un drošu pastāvēšanu. Referendumā pret krievu valodu mūsu tauta parādīja, ka ir gatava sevi glābt. Šī gatavība rada cieņu. Un pašapziņu. Ir laiks prasīt un nodrošināt Latvijas pamattautas tiesības pilnā apmērā uz sava dzīves veida, kultūras, valodas... netraucētu saglabāšanu . Lai nebūtu tāda absurda, kāds ir Latgales lielākajās pilsētās, Rīgā un citās lielpilsētās,kur latvieši jau ir nospiedošā mazākumā, un viņiem jārunā svešā valodā savā Latvijā...
 
Valsts vadītāji! Jums ir tiesības veikt pasākumus apdraudētas nācijas glābšanai. Jums ir juristi, kas jums ar starptautiskiem tiesību aktiem to var pamatot. Tātad, ko darīt ar tiem vismaz 200 000 Latvijai nelabvēlīgajiem pilsoņiem, svešajiem, kas piepulcinās vēl savējos - nepilsoņus ( kā nekā pusmiljons sanāk ), kas turpinās uzmācīgi skaļi nomelnot Latviju ar melīgu propagandu pasaulē, ar parakstu vākšanu un balsošanu pret pamattautas interesēm?! Īpaši svarīgi un neatliekami ir vērsties ar likumu bardzību pret lielkrievu nacionāļiem-šovinistiem... Svarīgi arī izvērst kontrpropogandu - situācijas izskaidrošanu...
Internetā komentāros izteikta ideja šiem svešajiem pilsoņiem atņemt balsošanas tiesības kaut vai uz 10 gadu pārbaudes laiku, atņemt ne vēlēšanu tiesības, bet tikai BALSOŠANAS tiesības par to, ka viņi ar savu naidīgu rīcību apdraud Latvijas valstiskuma pamatus, traucē normālas valsts funkcionēšanu, rada lielus materiālus un morālus zaudējumus, turklāt piedraud turpināt savu destruktīvo rīcību... Lai šiem Latvijai naidīgiem pilsoņiem paliek vēlēšanu tiesības – lai viņi virza savus kandidātus, lai aģitē par tiem, bet pašiem viņiem BALSOŠANAS tiesību lai nav. Valsts DRĪKST to darīt – aizliegt balsošanas tiesības apstākļos, kad Latvijai nelojālie spēki joprojām eskalē savu naidīgo darbību – atkal draud savākt parakstus gan par nepilsoņu tiesībām vēlēt, gan par Saeimas atlaišanu, gan par krievu valodu lielajās pilsētās... Nedrīkst demokrātijā atņemt balsošanas tiesības? Bet vai partokrātija drīkst vairāk kā miljonam bezpartejisko pilsoņu atņemt VĒLĒŠANU tiesības, atstājot viņiem tikai BALSOŠANAS tiesības par partijām?! BALSOŠANAS aizliegšana NELOJĀLAJIEM būtu tikpat taisnīga, cik "taisnīga" partokrātijas apstākļos ir VĒLĒŠANU tiesību atņemšana bezpartejiskajiem, kam ar Saeimas vēlēšanu likuma 9.pantu AIZLIEGTS baudīt pilnas
vēlēšanu tiesības -pašiem sastādīt sarakstus, kandidēt..
Ir arī ideja nelojālajiem pilsoņiem pazemināt viņu pilsoņa statusu uz pilsoņa kandidāta statusu... Pilnīgi nevietā ir priekšlikumi grozīt Satversmi, palielinot tautas nobalsošanai savācamo parakstu skaitu. Nacionālšovinistiskie "krievvalodīgie", būdami naidīgi Latvijai, atradīs pamatu demonstrēties, vākt parakstus, kaut arī likumos tiktu noteikti referendumu ierobežojumi. Liela daļa "krievvalodīgo" ar valodu referendumu ir nonākuši azartā – nu tikai jāprasa gan reliģiskiem svētkiem brīvu dienu, gan pilsonību visiem, jādibina nepilsoņu kongress u.t.t. Reāli pierādās apdraudējums latviešu tautas kā nācijas pastāvēšanai un attīstībai..
 Neviens nopietns un ietekmīgs, pat starptautisks subjekts tādu likumdošanu Latvijai nevarēs pārmest. Turklāt jebkuram standarta kritiķim, kas nesalīdzinot nostājas pret "latviešu nacionālismu”, ir jāatgādina, ka nevienā citā valstī pamattauta nav tik lielā mērā apdraudēta, cik Latvijā, kur okupācijas laikā tika iepludināti nesamērīgi daudz "krievvalodīgo" un ka tāpēc Latvijas lielākajās pilsētās latvieši jau ir mazākumā, un latviešu tautai tāpēc draud iznīcība, un tai ir tiesības uz pašaizsardzību, jo liela daļa krievu nemācās un nelieto latviešu valodu, bet izturas nicīgi pret latviešu tautu. Rīgā latvieši ir 42%, Daugavpilī – latvieši tikai 17%, Liepājā, Ventspilī, Jelgavā latvieši ap 50%... Nepamatoti ir "krievvalodīgo" iebildumi, ka viņi nevēršas pret latviešu valodu, bet prasa tikai krievu valodai oficiālu statusu. Tā ir apzināti maldinoša demagoģija, jo pie Latvijā esošās nenormālās etniskās situācijas krievu valoda ātri vien pārmāks latviešu valodu un izspiedīs to no aprites...
Tiktāl dažu pasākumu ieskicējums Latvijas pamattautas pašaizsardzībai. Protams, ir arī alternatīva - padoties un nolemt mūsu tautu pašiznīcībai.
 
Teiktā juridiskajam pamatojumam šeit tikai dažas tēzes no tiesību korifeja Egila Levita sniegtās intervijas ( www.brivalatvija.lv ) un teksti no starptautiskajiem tiesību aktiem: Egils Levits -"...Runājot par Satversmes 2. pantu, ir jāatceras, ka Latvija ir latviešu nācijas nacionāla valsts. Latvijas valsts ir izveidota latviešu nācijas pašnoteikšanās rezultātā, un latviešu nācija veido Satversmes 2. pantā minētās Latvijas tautas kodolu. Tās „valstiskā programma”, tās jēga un būtība ir tieši latviešu nācijas, tās valodas un kultūras ilgtspējas nodrošināšana. Šī Latvijas valsts programma ir saistoša arī tautai, kamēr tā darbojas Satversmes ietvaros. Igaunija šo savu valsts programmu ir skaidrā tekstā ierakstījusi savā 1992. gada konstitūcijā: Igaunijas valsts uzdevums ir nodrošināt igauņu nācijas un igauņu kultūras pastāvēšanu cauri gadsimtiem. Līdzīgi tas noteikts arī Lietuvas konstitūcijā. Ja Satversmē tā nav ierakstīts tiešā tekstā, tas nenozīmē, ka Latvija atšķirībā no Igaunijas būtu kā valsts dibināta tikai uz zināmu laiku, ka ar laiku latviešu nācijas, tās valodas un kultūras pastāvīga nodrošināšana kā valsts pamatuzdevums varētu pazust. Tā būtu visai primitīva Satversmes izpratne.
... Kāpēc jūsuprāt ir izveidojusies situācija, kad tiek apdraudēta latviešu valoda kā valsts pamats?
Pavisam īsi - visam pamatā ir pilsoniskās apziņas vājums kombinācijā ar labu devu muļķības, naivuma un gļēvuma. Visos līmeņos. Pilsonim nav jābūt konstitucionālo tiesību speciālistam, bet viņam vismaz lielos vilcienos jāorientējas savas valsts vēsturē, tās valstiskajos pamatos un jāapzinās sava personiskā atbildība par savu demokrātisko valsti...”
 
No Vispārējās cilvēka tiesību deklarācijas:
 
"... 29. pants
1. Katram cilvēkam ir pienākumi pret sabiedrību, kurā tikai ir iespējama viņa personības brīva un pilnīga attīstība.
2. Realizējot savas tiesības un brīvības, katram cilvēkam ir jāpakļaujas tikai likumā noteiktiem ierobežojumiem, kuru nolūks ir vienīgi citu cilvēku tiesību un brīvību pienācīgas atzīšanas un cieņas nodrošinājums un morāles, sabiedriskās kārtības un vispārējas labklājības taisnīgu prasību apmierināšana demokrātiskā sabiedrībā.
3. Šo tiesību un brīvību īstenošana nekādā ziņā nedrīkst būt pretrunā ar Apvienoto Nāciju Organizācijas mērķiem un principiem.
30. pants
Neko šajā Deklarācijā nedrīkst interpretēt tādejādi, lai kādai valstij, personu grupai vai atsevišķām personām būtu tiesības jebkādā veidā darboties vai veikt darbības, kuru mērķis ir likvidēt šajā Deklarācijā izklāstītās tiesības un brīvības....”
 
No "STARPTAUTISKAIS PAKTS PAR PILSONISKAJĀM UN POLITISKAJĀM TIESĪBĀM
... Jebkāda rīcība, kas aizstāv nacionālu, rasu vai reliģisku naidu un ir kūdīšana uz diskrimināciju, naidīgumu vai vardarbību, jāaizliedz ar likumu. "
 
No "DEKLARĀCIJA PAR TO PERSONU TIESĪBĀM, KURAS NAV TĀS VALSTS PILSOŅI, KURĀ VIŅAS DZĪVO
... 4. PANTS
Ārvalstniekiem ir jāievēro tās valsts likumi, kurā tie dzīvo vai atrodas, un ar cieņu jāizturas pret šīs valsts tautas paražām un tradīcijām.
6. PANTS
Nevienu ārvalstnieku nedrīkst pakļaut spīdzināšanai vai cietsirdīgam, necilvēcīgam vai pazemojošam režīmam vai sodam, un, īpaši, nevienu ārvalstnieku bez viņa vai viņas piekrišanas nedrīkst pakļaut medicīniskiem vai zinātniskiem eksperimentiem.
3. PANTS
Visām valstīm ir jāpublicē to nacionālie likumi vai noteikumi, kuri skar ārvalstniekus...”
 
No "1949. gada 12. augusta Ženēvas konvencija par civilpersonu aizsardzību kara laikā
2. pants Konvencijas pielietošana
Līdzās noteikumiem, kuriem jāstājas spēkā miera laikā, šī Konvencija jāievēro visos pieteikta kara gadījumos vai jebkura cita militāra konflikta gadījumā, kurš var rasties starp divām vai vairākām Augstajām Līgumslēdzējām valstīm, pat tajā gadījumā, ja viena no tām neatzīst karastāvokli. Šī Konvencija jāievēro arī visos kādas Augstās Līgumslēdzējas valsts teritorijas daļējas vai pilnīgas okupācijas gadījumos pat tad, ja minētā okupācija nesastop nekādu bruņotu pretestību. Okupētā teritorijā šīs Konvencijas pielietošanai jābeidzas vienu gadu pēc militāro operāciju vispārīgas pārtraukšanas... Okupētāja valsts nedrīkst deportēt vai pārvietot daļu tās civiliedzīvotāju uz teritoriju, ko tā ir okupējusi...”
Skatījumu skaits: 912 | Pievienoja: petla | Reitings: 2.0/2
Komentāru kopskaits: 0
Vārds *:
Email *:
Kods *: